Mig själv som sällskap denna Fredagskväll!

Kokar just nu ris och värmer Tikka masala på spisen. Hade helt glömt bort hur gott ris igentligen är. Käkade alltid pasta innan men ris är så mycket godare :)

Det går helt okej tv program på tvn ikväll och jag nöjer mig med det. Lugn Fredagskväll med god mat, bra tv program och mig själv som sällskap :)
Har precis kommit ur duschen också, och gud vad skönt det är att duscha då man inte känner sig allt 100% bra!

Drar kanske till affären lite senare också och köper lite Sørlands chips och rømme, men får se. Går också bra att knapa på lite morötter och äpplen ikväll!

Angående tv programmen ikväll på tv!
Kanal 3

19:30 - Two and a halv men
20oo - kongen av queens
20:30 - Two and a halv men

21oo - Community
21:30 - Johnny English (film)
23:30 - Taxi (film)
01oo - Akutten
01:55 - Las Vegas

Filmen Johnny English har jag inte sett och jag vet den har några år på nacken, men ska se den ikväll iaf. Ni som redan har sett den, är den bra? Värd att se eller man ska kolla på något helt annat? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0