BORRRRING

Som sagt är jag uppe sent i natt också, men har mina skäl till det. Eller inte skäl till det men vågar fasen inte sova nu. Rädd och kluven sedan i Lördagsnatt/natten till i går, då jag var inne på legevakten.

Har glott på tv hela kvällen (igår blir det då) och hela natten, har tvn fortfarande på. Har just kollat lite bloggar och si så där och bloggar själv just nu! Har läst runt lite och fasen vilket tjat det är om Kissies nya tuttar. Fattar inte vad grejen är, haha :P Ville bara ha det sagt :P

Nu hade jag tänkt att krypa ner i sängen och sova, eller ja, jag ligger redan i sängen under täcket men sover gör jag då inte.

Ni får ha det så bra så höres vi! PUSS, GODNATT ALLA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0