Sommar, kom hit!

Yes, var ute på stan och kollade i 1,5 timme, men hittade jag något jag ville ha? NEJ :/ Alltid så när man letar efter något man vill ha, så hittar man det inte! Triiiist!

Sitter just nu iaf och käkar ett äpple, bloggar och funderar på vad jag ska göra idag eller ikväll. Snart kväll så. Får väll laga en omgång mat till och kolla på någon film? Eller dra till med SATC-boxen? Kan vara ganska underhållande då man inte ha så mycket annat för sig :)

Är det något bra som går på tv ikväll kanske? Någon bra film? Jag får väll kolla det senare, just nu har jag inte lust eller ork, sjukt jobbigt ju och kolla upp det på nätet, haha :P


Åååå vad ska jag göra för mat ikväll? Någon som har något förslag?


Tjolla hoppsan sa, nu ska jag dra :P
Haaaa deeeee!

Jag vill ha sommar!


Kommentarer
Postat av: emma

Jag vill med ha sommar!!

2010-02-02 @ 16:36:17
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0