Trött flicka

Uuuuuuuuuu vad skönt det var att sova lite! Sov väll några timmar, eller nej 2 timmar för att vara exakt och inte ljuga :P Trodde seriöst det var fler timmar men icke da :P

Sitter här yrvaken iaf och funderar på att proppa i mig någon mat eller något. Knäckebröd kanske? Gå iväg och handla mjölk? Usch nej, jag vill inte gå ut men hade varit gott med mjölk :) Får ta och käka något jag har hemma, som är ingenting :/ Sååååå synd om mig, hahah eller inte :P

Imorgon blir det jobb iaf, och det ska bli sååå skönt faktiskt! Längtar efter att få jobb konstigt nog! Har ni kännt någon gång att ni trivs så bra på ert jobb? Att era kollegor är helt underbara? Att ni bara vill jobba mer och mer? Att ni bara vill komma högre och högre upp på ribban? Så känner jag nu varje dag inprincip, och det är faktiskt en helt underbar kännsla! Ska bara fixa ett jobb till, kvällsjobb! Det hade varit helt underbart! Jag hopppas jag får jobba fler och fler timmar denna månaden. Jag hade blivit såååå lycklig! ♥


Ciao bitches,
jag älskar/saknar er såååå j-vla mycket! Kan ni inte bara komma hit över en helg? Festa och ha roligt? Shoppa, fika osv? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0