Suck, klockan är efter 03:45!

Har kollat på tv hela kvällen och natten och snart är det banne mej morgon. Klockan är efter 03:45 och jag är fortfarande uppe :O Pratade med en god vän på msn tills klockan var 02oo-02:30 sen var det sängdags men jag själv började städa. Fråga mig inte varför men jag gjorde det bara. La in en tröja i tvättmaskinen, såg att den inte hade blivit ren, eller rättare sagt, fått jeansfläckar på sig, så bara in med den igen och hoppas på det bästa att dom försvinner. Men tror faktikst inte det :/ Då blir Maya ledsen, snyft ;)

Som sagt, städade lite. Plockade undan grejer som bara låg och legat där länge utan att jag riktigt orkat ta undan dom men nu så åkte det in i skåpet, tog och diskade lite och torkade av lite här och där. Tände även några värmeljus, trots att det är varmt här inne, men gör det mest för den mysiga stämningens skull :)

Sitter just nu och bloggar, som ni märker och lyssnar på musik. Börjar jag bli trött? - JA, det börjar jag och jag ska alldeless strax ta och krypa ner under täcket i sängen. Har dock legat i sängen hela kvällen/natten och glott tv men ändå. Alltid mysigt att krypa ner under täcket :)

Fast förresten, ska inte krypa ner riktigt ännu då jag måste vänta tills tvätten är klar så den inte ligger där och surnar. Inte så trevligt kanske!

Men ni får ha det så bra sålänge så höres vi imorgon eller ja, om några timmar, för det är ju redan Lördag och nästan Lördagsmorgon :P

Pusssssssss på er och GODNATT godmorgon!
Peace!

Jag saknar min lilla katt Sindra ♥ 

Kommentarer
Postat av: emma

Du skulle tagit Sindra med dig :)

2010-02-06 @ 16:23:10
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0