Storstädning på G!

Efter jag hade käkat började jag damsuga av det lilla ytrymmet där vi har våra resväskar, mat och en massa annat, eftersom all sementstoft kom imors, våran byrå som står i hallen, golvet, damtorkade av toaletten, hängde in rentvättade kläder, fixade en massa i sovrummet osv.

Tycker jag har varit lite duktig nu :) Var så sjukt dammit överallt eftersom dammet lägger sig här på 1 dag och man ser det väldigt tydligt också eftersom allting är vitt/ljust! Kanska illa, men det är bara till att städa.

På något sätt känns det eller se så tomt ut nu efter jag städade, la tillbaka saker, flyttade saker osv! Men de säger ju det ser större ut och annorlunda efter man städat eftersom man inte är så van vid att se det så rent och fint, haha ;)

Vet inte om jag ska fortsätta med min storstädning nu eller det får räcka för idag?

Usch jag börjar bli hungrig igen :O Käkade ju fasen nyss, eller var väll ett tagsedan nu. Tiden går sååå fort när man har kul, eller inte, haha :P (menade storstädningen nu)


Ciao, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0