Sov gott alla små barn ;)

Som ni alla vet skulle ju Anna flytta hem till Sverige om ett tag. Tanken var att hon skulle jobba denna veckan ut sen åka hem på Måndag nästa vecka! Men så blev det ikke. Hon åkte redan i morse vid 11:40. Jag saknar henne redan och gjort hele dagen, snyft :/ ♥

Det var därför jag hade en storstädning innan idag för att fixa till så det inte ser så tomt ut. Flyttade hop mina kläder och en massa. Men det gick greit!

Annars ikväll har jag bara tagit det lungt, kolla på tv och käkat lite! Börjar bli trött så sängen nästa :P En fet dubbelsäng för mig själv :P Ligger i mitten av den så det inte kommer något monster upp underifrån och tar mig på sidorna, haha :P Nej men det är jätte skönt att ha en stor säng själv. Ligga där och sträncka på sig, sova hur man vill osv :P

Nu ska jag plocka undan lite här sen gå till sängs. Känner mig ovanligt trött. Ska även kolla när jag börjar jobba imorgon. Hoppas på 09oo, men tror faktikst jag börjar redan klockan 08oo och jobbar till 15:30. Det kan också vara skönt att sluta ganska tidigt men mycket härligare att sova längre, haha :P


Ciao bitches! Sov gott med er, det ska jag göra inatt!
Älskar er. Längtar efter min katt Sindra! Kärlek till henne ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0