Snöbollskrig med kollegorna

F-n vad kul jag har haft på jobbet idag, haha :) Hade snökrig med kollegorna + att Michael gömmde sig hela tiden bakom mig så jag fick ta alla smällarna, haha :P Men vad gör man inte för att få upp stämningen ännu mer ;)

När jag skulle gå till jobbet imorse vid sisådär 08:30, började kl 09oo, yrade det snö kring mig som fasen, blåste som sjutsingen och dessutom motvind på något vänster, haha :P Men jag han till bussen och även till jobbet till klockan 09oo. Slutade 16:30 då det var exakt likadant när jag skulle gå till bussen för att åka hem. JAG VILL HA SOMMAR NU NU NU, eller iaf VÅR!

Ikväll ska jag ta och träna lite, duscha, måla naglarna, fixa och trixa här hemma och även sitta här vid datan och blogga, kolla lägenheter och jobb på nätet. Kommer bli en dryg kväll :/ Men måste göras tyvärr!


Nu ska jag fixa och trixa med saker så vi snakkes bitches ;) Pussss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0