Slappat till max idag :)

Oj, det var längesedan jag bloggade nu, haha :) En hel dag typ utan att blogga. Visserligen ett inlägg dock, men det var ju klockan 14oo! Men det räcker väll inte en hel dag? :)

Idag blev det ju inget jobb för mig, men imorgon blir det :) Idag har jag faktikst bara slappat till max. Käkat pannekakor, suttit vid datan och haft SATC-boxen på hela dagen inprincip och nu är klockan snart 23oo. Snart dax för sängen ju, men ikväll är jag inte lika trött som igår så blir väll att jag sitter uppe ett tag till :)

Nej, nu ska jag faktiskt slå av SATC och kolla ifall det går något bra på tv nu och sedan kanske lägga mig i sängen och glo istället för att sitta uppe i soffan, fast dock blir det väll att jag somnar, men det gör väll inget? :P

Pusss alla, ni får sova så gott inattes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0