Sha Sha på er :)

Sha Sha bloggen!

Lite dålig uppdatering idag för min del idag, men har bara inte varit sugen på att blogga, men nu har jag! :)

Dagen i sig: Började med att jag försov mig i morse till jobbet. Vaknade 08:40 och skulle vara på jobbet klockan 09oo. Jag rusade upp, klädde på mig, sminkade mig lite, satt upp håret i klämmor och rusade sedan till bussen. Kom 15 min för sent men det var inga problem. Kollegorna undra bara om jag hade varit ute och festat nu igen, haha :), men icke så nicke att jag hade!
Mina kollgor är helt knäppa alltså, sjukt roliga, haha :) Var ute med barnen idag och en jädra massa snö var det. De kastade snö på mig, brottade ner mig i snön och självklart alla barn över mig, haha :) Underbart med andra ord!
I love my job! Slutade iaf klockan 16:30, skönt!

Kvällen i sig: Gjorde lite köttfärsås och spaghetti med en god sallad till när jag kom hem. Satte mig vid datan och kollade lite lägenheter och lite annat! Pratat med mami på skype, tvättat massa kläder och kollat på film/tv! Kollade faktikst på Djävulen bär prada. Har sett den 2-3 gånger innan men den är ganska bra och rolig så den kollade jag på. Den slutade precis och jag gjorde mig i ordning inför sängdax!

Ligger nu i sängen under täcket med laptopen i knät, har tvn på och lite tända ljus! Tycker det är så mysigt att ha tända ljus när man ska sova! Väldigt avslappnande, iaf för mig!

Detta var nog det första och sista inlägget för idag, haha :) Nu ska jag sova! Imorgon bli det jobb och jag ska INTE försova mig, hehe :P

Ni får sova så gott mina älskade vänner! Jag älskar och saknar er! ♥
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan. Jag tackar och bugar :D Alltid kul att höra vad folk tycker om mina bilder, om det så är negativt eller positivt :D

2010-02-24 @ 19:26:19
URL: http://midnightphoto.blogg.se/
Postat av: Jenny

hehe tack så mycket! kändes jätte ovant att ha mittbena bara! jag brukar aldrig ha det :P

2010-02-24 @ 23:12:07
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0