Redan Februari?

Hej Hej bloggen :)

Hur mår ni idag? Hur är vädret hos er? Här är det minsann minus 20 eller minus 21 för att vara exakt! Brrrr, kallt :P


Idag har jag jobbat en massa, haha nej skojade bara! Nej, men jobbade från klockan 08:30-16oo. Sen ringde Anna panna vid 17oo och sa att hon mådde skit, och ja, tro mig. Det gjorde hon verkligen. Åkte såklart till henne fär att kolla till henne. Kom in i butiken och hon hostade som f-n alltså. Inte vanlig host utan sådan jävulsk som aldrig ville sluta. Rethosta med andra ord!
Hon var alldelles röd om näsan, snoret bara rann på henne, ögonen glänste och ja, hon mådde skit! Men jag själv är också ganska hostig så vi smittar nog varandra hela tiden. Kasst :/

Hon ringde till alla sina kollegor men ingen kunde hoppa in för henne och det
j-vla aset till chef hjälper ju inte saken! Helt blåst i huvudet alltså! Han trodde inte på Anna att hon hade feber och var sjuk, hostade och hade sig. Utan han sa att han inte trodde på henne och att hon fick jobba, och dessutom sa han att han inte trodde på att hon var sjuk. Såååå j-vla dålig stil alltså! Chefen är ju helt blåst i huvudet, i mina oron och ögon iaf! Stackars min lilla Anna! Men troligtvis hennes sista dag idag ist för på Söndag! ♥

Kom precis hem iaf efter att ha väntat på trikk och buss i si sådär 20 minusgrader! Det är F-king f-ttit kallt alltså. Fina ord Steve-0 och Alex lär oss, haha :P


Nej nu ska jag nog ta och kolla på en film (disney såklart), spise lite också kanske! Kollade på Anastasia igår och gud vad jag älskar när de sjunger i filmer, speciellt Disney filmer!

Ni får ha det så bra mina älsklingar! Jag saknar er och älskar er som bara den! ♥
Mamma och pappa, jag älskar er! ♥ Vad hade jag gjort utan er? ♥ Hoppas, hoppas ni kommer upp snart som ni sa!

Pusssss, ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0