På spåret VS Skavlan!

Hej hopp eller Godkväll kanske man ska säga, tihihih :)

Vad har ni haft för er ikväll eller vad har ni för er?
Själv sitter jag i soffan med mami och papi och just kollat på tv prgrammet "på spåret" och just nu kollar vi skavlan! Jag sov ungeför 1 timme och vaknade för en stund sedan, men inte så konstigt då jag inte sov ett skit i nattes. Helt galet! Var vaken hele natten! Drog på jobb klockan 08oo och då förtjänar jag att sova en timme nu på kvällen, haha :) Nu när jag vaknade hade jag så satans ont i halsen, snyft :(
Jag vill inte bli mer sjuk nu. Vill inte!

Jag ska iväg med brudarna imorgon och festa och vi som till och med har skaffat biljetter för att vi inte ska behöva betala över 350 NOK i inträde och jag börjar få ont i halsen eller ja, jag har fasen ont i halsen redan :/ Jag får bara inte bli så dålig imorgon så jag inte orkar hänga med. För jag ska med, haha ;)

Som sagt, sitter här i soffan och drcker vanilj-te för att bli lite bättre i halsen men hjälper det? NEJ! Jag blir gaaaaalen :@ Vill vara frisk då jag också ska jobba hela nästa vecka. Men det kommer bli kul. Sjuka dagar på jobbet, haha ;)

Nu ska jag fortsätta kolla på "skavlan" och slappa här i soffan med mina föräldrar.
Imorgon ska vi ut på byen men jag hinner nog blogga lite på morgonen innan och sedan på kvällen innan jag ska dra iväg till brudarna :)

Pusss, ha de! Hoppas ni får en fortsatt trevli Fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0