OLD?

Börjar inlägget med en väldigt OLD PIC på mig och min barndomsnvän Mathilda. Kan man ha varit runt 15 år tro? Thihiih ;)
"Jag till vänster och Mathilda till höger på bilden"



Honey drog hem för en stund sedan och jag har precis kommit ur duschen. Skönt det var att duscha :)

Har iaf precis skicka iväg ett mejl till min lilla mamma. Mami och Papi kommer ju till mig på Torsdag kväll och stannar tills på Söndg, då det är Alla <3 dag! Komner bli mysigt att spendera lite tid med sina älskade föräldrar på en sådan kärleksfull dag! Länge sedan man gjorde det nu!

Nu ska jag iaf ta och lägga mig i sängen nu, är skit trött (hoppas bara jag kan somna), trots att jag sov ganska länge idag eftersom det inte blev något jobb för min del. Men imorgon blir det jobb och det ska bli skoj. Träffa mina sjuka kollegor, haha :P

SOVGOTT alla små pysslingar!
Haaa deee!

Kommentarer
Postat av: mathilda

haha, sjit vad längesedan!!

allt bra med dej?? <3

2010-02-10 @ 10:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0