Majorstuen!

Har sovit ganska länge idag, eftesom jag la mig ganska sent igårkväll, eller rättare sagt imorse, tihihi :)
Men nu är jag uppe iaf och har tänkt att dra ut till delen "Majorstuen" här i Oslo och kolla i lite affärer. Skickade sms till Johanna om hon ville hänga med ut en runda på stan, men hon har inte svarat ännu. Kan bero på att hon jobbat till 08oo på morgonen och sover antagligen ännu :P Men får se ifall hon svarar sen eller inte. Hoppas på det :)

Idag skulle jag ju också på en så kallad intervju, men han som skulle intervjua mig skrev ett sms sen att han inte jobbade längre, att han skulle iväg så det fick bli en annan gång! Men frågade mig själv då, hur seriöst är det då? Inte ett dugg, ifall han ska iväg när han har bokat en intervju. Fast å andra sidan kanske det var något viktigt som kom ivägen. Vem vet!

Nu ska jag iaf gära mig ordning lite sen dra ut. Det sköna med Oslo är att allt ligger så nära varandra. Har gång avstånd till Majorstuen och ja, jag tänker gå dit. Kan dock ocskå ta buss och trikken dit men det bli omväg på hög nivå, hehe :)

Så vi ses :) Pusss, haaaa deeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0