I Fredags

I Fredags hade vi OS för barnen på jobbet! Det var riktigt kul, haha :)
Jag började klockan 08oo på morgonen. Vid 09oo gick jag och Ronald ut för att göra OM banorna de hade gjort dagen innan! Vi fick göra om det eftersom det hade snöat dagen innan, under natten och dessvärre på morgonen också! När vi väl var ute och grejade började det snöa riktigt mycket. Helt knäppt som hels. Vi lev färdiga iaf och när vi kom in igen, var alltng borta IGEN eftersom det snöade som aldrig förr typ! Men så fick det vara. Inget att göra åt. Gick ut med barnen klockan 10oo iaf och sedan böjade OS-dagen :)

Var ute totalt i 4 timmar. Men det gick så snabbt så det märktes inte och JA, det var roligt! Vi käkade korv, drack kakao och sen blev det boller till efterätt :) När klockan var runt 14oo delade min chef ut medaljer. Alla barnen fick och vi vuxna också, haha :) Mycet stolt över min medalj :D

Mycket stolt över min fina norska medalj, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0