Hungrig på frukost

Vaknade nyss av att jag hostade, mina ögon rann och jag var allmänt utmattad :/ Somnade igår vid 00:30, trodde dock jag skulle orka vara uppe längre men nej. Har sovit ungefär 12 timmar med andra ord!

Sitter nu här och bloggar och börjar känna mig riktigt riktigt hungrig! Jag orkar verkligen inte gå upp och göra någon frukost, haha!Såååååå laaaaaaaaaat ;)

Idag ska jag nog kolla lite lägenheter och jobb, som jag inte pallade göra här om dagen när jag skrev om det i bloggen! Men nu får det vara bra, haha! Upp och gär frukost med dig Maya och sedan kolla lägenhet och jobb!!


Pusss på er, vi snakkes bitches :P

Kommentarer
Postat av: emma

Ska du leta ny lägenhet o jobb nu? Jobbigt!

Inte tillbaka till sverige ígen då?

2010-02-04 @ 18:03:36
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0