Godmorgon på er ALLA!

Sha Sha bloggen :)

Har ni haft en skön somn inatt? Själv la jag mig jätte sent imorse, eller ja 5 på morgonen. Jag bloggade ju en massa + städade lite här i lägenheten och tro mig, det finns mer att städa. Suck :(

Idag kommer iaf min underbara vän Basse till Oslo med sin morsa, han har närmligen sin syrra som bor här. Men det ska bli kul att träffa lilla karrerungen och snacka lite skit. Träffar ju bara han och mina andra underbara vänner när jag är i Sverige och det är inte allt för ofta, lite synd det men jag har faktikst ett liv här uppe nu med jobb och grejer! Det får respekteras :) Blir väll att jag träffar Basse på Söndag (imorgon) eller på Måndag. Båda har inte tid att ses innan dess, haha :P

Ska även få trevligt sällskap ikväll från Gardemoen. En polare jag inte träffat på riktigt länge eller jo, för typ 2 månader sedan men innan dess, var det typ 100 års sedan eller något :) Har iaf känt han hela mitt liv, men vi har inte direkt umgåts så tajt med varandra men det ska bli skoj att träffas igen :) Rolig prick det där och sjukt knäpp, haha :P

Nu ska jag ta och gå upp ur sängen, ta och städa det sista, så det inte ser ut som ett bombnerslag när han kommer, duscha av mig, fixa håret/smink, käka lite frukost, och kanske nerom stan en snabb vända innan han kommer, ifall jag hinner då :P

Pusssssss ha de bitches, älskar er alla! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0