Etterpå....

Går ganska bra filmer på tv ikväll eller ja, en film iaf på kanal 3, "The Holiday" Har sett den innan men kommer inte riktigt ihåg den, tihihi :)
Den börjar klockan 21oo och då sitter jag absolut bänkad i soffan med lite gott :)
Nu snart hade jag tänklt att kolla på filmen " Just like heaven" Skiiiiit ba film alltså. Har ni sett den filmen???? :)

Fast innan det ska jag ta och äta någoning, eller iaf försöka få i lite mat i magen då jag hade tänkt käka lite vofflor etterpå :) Fast å andra sidan är de inget kul att käka vofflor själv eller vara själv över huvudtaget :/

Men nu ska jag kolla lite tv. Hej hopp gummi anka :P
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

Jag vill ha vår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0