Ett inlägg om dagen

Hello!

Har ni haft en bra dag och kväll?
Jag har det och det var lika roligt på jobbet som det brukar vara, haha :) Annars idag har jag inte gjort många knop! Stekte lite bacon och hade skivad äpple och gurka till! Orkade inte göra något annat, haha :) Lat som jag är :P Nej men det var gott och jag blev inte förmätt eller var hungrig när jag gick från bordet!

Annars har jag sttit vid datan, kollat lägenheter, pratat på msn och såklart kollat på film! Går alltid bra filmer på kanal 3 här i norge, om kvällarna!
Tur det, annars hade jag varit sjukt rastlös, haha :P

Imorgon blir det en ledig dag för min del. Har inget inbokat precis förutom kolla lite lägenheter (som jag gör varje dag), sova lite längre, käka en god frukost och bara slappa :) Låter skönt, ikke sant? :)

Så mina vänner, ni får svoa så gott! Tycker jag har börjat skriva ett inlägg om dagen och på kvällarna dessutom, men det får det blir ändring på, haha :P


Kommentarer
Postat av: emma

Det låter jäkligt skönt att slappa! :)

2010-02-25 @ 21:07:09
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0