Detta snack om silikonbröst!

Sha Sha bloggen!

Har ni sovit gott inatt? Själv har jag inte det :/

Detta med silikonbröst?, alla verkar visst snacka om det just nu bara för att Kissie (Alexandra) precis har gjort silikonbröst i storlek D. Vad tycker ni om det? Tycker ni att  det är upp till var och en att välja eller ska man absolut inte göra det om man redan har stora bröst? Men om man har storlek A, är det okej att göra bröstförstoring då eller vad?

Jag tycker självklart att det är upp till var och en att bestämma om man vill göra sina bröst större, även ifall man har stora eller små bröst! Hoppas bara man blir nöjd med det man gör så tycker jag det är helt okej att göra bröstförstoring även ifall man har stora bröst!

Visst, jag har inte storlek A i BH så jag ska inte klaga, men jag tycker det är snyggt med lite större bröst, eller det beror på. Som exempel: jag hade såååå gärna velat ha lite mindre bröst då man ska bära trekants bikini på sommaren (inte allt för snyggt med äkta stora bröst som hänger lite. Helldre silikonbröst då), under vissa klänningar och tröjor är det snyggare med mindre bröst!

Som sagt så skulle jag vilja ha mindre bröst ibland men va fasen, jag ska inte klaga. Jag har det jag har och självklart skulle jag inte ha något emot att lägga in lite silikon i brösten så att det blir lite mer fastare och rundare.
Eller varför inte bröstlyft?

Vad tycker ni om silikonbröst/bröstlyftning?

Blir det så när man blir gammal?? :S
  

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du får ju visa brösten med bh på :)

2010-02-05 @ 17:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0