Den "osminkade" VS "sminkade"

Inte så, men har ni sett "Kissiebilderna" (precis innan hennes bröstoperation) hur riktiga "kisse" ser ut? Inte för att snacka skit nu men ville bara säga att shit, f-n vad överraskad jag blev. Hon är ju så j-vla ful. Så ful trodde jag inte hon skulle vara under allt hennes smink hon har på sig. Visst hennes kropp är det inget att klaga på men ansiktet, ärligt talat! Inte konstigt hon lägger 10 kg brunkräm och mascara i ansiktet varje morgon och dessutom redigerar bilderna innan hon lägger ut dom i bloggen!

Inte för att jag säger att jag är snyggast i världen eller ser bättre ut än andra men hallå, hon ser ju ut som en Polsk, ja någonting! Men var inte hennes morsa polsk eller har jag fel för mig?

Och visst, jag redigerar också mina bilder, men då ändrar jag inte mig själv hur jag ser ut, utan lägger till en mörkare nyans i bakgrunden, svart/vitt kanske, beskär och gör fina ramar runt mina bilder! Inte för att jag redigerar mig smalare, ändrar näsan precis.

Lägger upp några fin fina bilder på den "osminkade" Kissie! (dock blev Amir också med på någa bilder)



Här kommer den "sminkade" Kissie!



Borde inte Kissie tänka på att operera sin nästa före brösten eftersom det är alltid den hon redigerar som satan och lägger extra brunkräm/puder på, eftersom hon inte är nöjd med den?

Vad tycker ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0