Den 15e Februari 2010

Har bara sovit 3 timmar inatt igen och jag börjar bli riktigt less på de. Jag jobbar om dagarna så jag sover inte så mycket. Det är inte så att jag har vänt dygnet precis.

När ska man få sova ut? Till helgen kanske? Ska ligga i sängen hele helgen och bara mysa, och bara vara glad för at jag är ledig och kan sova ut, ifall jag nu kan det vill säga! Men det bli nog bra, tihihi :)

Som sagt, har haft det bra på jobbet idag, men var ute i 2 timmar med barnen och ja, det känndes i kroppn sen. Fruuuusen. Brrr, kalt! Men in på pause vid 14:15 och en kopp te som värmde :)

Ikväll måste jag städa igen eftersom det fortfarande faller ner en j-vla massa saker från taket då de borrar och håller liv på övervåningen. J-vla skit också. Sen nerom stan måste jag också och köpa lite saker och även ta ut pengar! Men kommer jag orka det? SVAR: NEJ! Men måste ta ut pengar så får se hur det blir ändå!

Nu ka jag ta mig något att käka och kolla lite tv eller lyssna på skön musik.
Ni får ha det så bra så snakkes vi senare :P
Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus på er!

Who is Mr X?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0