Bakterier i vattnet.....

Så, nu är man hemma från jobbet och det har varit en bra dag, som alltd på jobbet med andra ord, haha :)
Har precis startat en maskin tvätt som tar väll ca 1 timme att bli klar. Etterpå det ska jag ner på stan en stund hade jag tänkt och ordna lite saker som jag inte orkade göra igår då jag somnade vid 20:30 och vaknade vid 23:50. Kunde jag sova sen? Nej, tihihi så blev bara ett antal få timmars sömn inatt, men det duger. Jag klarar mig, hehe :)

Idag på barnehgen så fick inte barnen dricka vattnet för det var bakterier i det så jag kan också råkas ha någon bakterie i kroppen då jag fyllde på min flaska i morse med vatten, fast hemma då. Men den bakterien är kanske i hela Oslo? Inte vet jag, så bäst att vara försiktig :)

Sitter just nu och lyssnar på skön musik och funderar på att göra någon god mat eller något. För senare ska jag ju ner på stan och greja!

Puuuuuuuuuuuuuusss ha de bitches :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0