Askalas igår

Igår blev det en j-vla fest :P Drog till Nexus där Maskinen skulle spela. Ohh ja, det gjorde dom och fy f-n med folk det var. Helt sjukt. De hade sålt 1500 biljtter + sen kom de ju in folk som inet hade biljetter så ja, gaaaanska mycket folk med andra ord :P Hade as kul iaf.
Det blev ett stort hav när de spelade och fy fasen vad trångt det var. Kvävdes nästan för fasen, haha. Men det var det värt :P

Jag, Honey, Emelie och Johanna stod uppe på baren och dansade igår iaf och fy f-n vilka blickar man fick från brudarna som stod i baren neranför och och beställde dricka och såklart blickar från massa boys, haha ;)
Men i hade skit kul iaf!

Tyvärr blev det inga bilder eftersom jag inte har några batteri i min kamera och nej, de är inte uppladdningsbara batteri utan vanliga AA eller AAA batteri :)
Det funkar det också. Får köpa batteri imogon eller senast denna veckan iaf :)

Som sagt! Tack förigår BRUDAR. VI HADE SKOJ :)
Pussss haaa deeee!

Kommentarer
Postat av: tosse

sen skulle du fan ringa å väcka mig kl 5 på morgonen tack :D

2010-02-14 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0