ARK

Så, nu är jag hemma igen. Skönt! Har gått runt på stan i ca 2,5 timmar utan att hitta någonting. Jag sökte dock efter en kalender. Kan bara bra att ha koll på när man jobbar osv :) Ä ocksår ganska slut i fötterna nu, haha :) Stack inom Kiwi också och handlade lite mat. Ett tagsedan nu :P

Sitter iaf här med mig själv i soffan och har tvn igång, men inte för att det går något direkt bra program utan att det inte ska vara så tyst här i lägenheten, tihihi :)

Snart ska jag väll ta och värma lite lassagne för är ganska så hungrig då jag bara käkat 2 rostade mackor till frukost. Det kan man ju inte leva på en hel dag, hehe :)

Annras ska jag bara sitta hemma ikväll, ifall det inte dyker upp något roligare då :)

Se ya! Puuussssssssssss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0