Är det någon mer än jag som inte är trött då klockan är över 04:30 på morgonen? :O

Någon som försökt komma in på sin blogg men inte kunnat det på hela kvällen/natten (Måndag/natten till Tisdag)? På min dator har det iaf inte fungerat, men nu så :)

Det har gått ganska bra tvprogram ikväll eller ja vad ska man säga. från 11oo till 03oo nu på natten. Bl.a SATC-avsnitt, Prison break och en massa roliga serier :)

Som sagt, är uppe ännu och klockan är över 04oo. Tungt, men är inte trött :/ Men borde nog gå och lägga mig nu så jag kommer upp i vettig tid imorgon, eller ja, idag blir det:D

Idag är det då den 9 februar och imorgon (Onsdag) fyller min bästa Anna 22 år. Ska absolut Ringa och gratta henne :) Jag älskar ju min bästa Anna panna ♥ Synd bara hon är i Sverige, för annars hade det blivit en jäkla fest till helgen. Fast det blir det nog ändå eftersom jag och 4 jenter till, har biljetter till ett band/grupp (säger inte vilket), som ska spela på Nexus på Lördag. Kommer bli såååå grymt kul. Längtar :P

Men nu är det dax för att krypa ner i sängen och sova tror jag :)
Så, GODNATT!


Jag vill ha SOMMAR nu nu nu, så man kan ha sådana här fina och sommriga klänningar på sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0