ANNA 22 år idag!

ANNA!

Idag fyller min bästa kompis Anna 22 år!

Jag ringde till Anna för ett tag sedan och hon blev skit glad för att jag ringde och grattade henne :) Hon satt och hade middag nu med brudarna och jag är såååå avis på att inte jag kan vara med! Önskar jag hade varit där också, men jag sitter ju här i Oslo.

Anna och jag har alltid varit bästa kompisar, så länge jag kan minnas och hon är verkligen en bra kompis. Visst, vi har haft våra svackor i livet men alltid hittat tillbaka till varandra och det är huvudsaken :)

Anna är snäll, omtänksam, rolig, skrattar alltid när man är med henne, har haft as roligt här uppe i Oslo (de 3 månaderna hon bodde här uppe) Galna kvällar, galna sminkningar osv osv. Som sagt, jag älskar henne! Och ni ska bara veta hur mycket jag saknar att bo med henne <3


Kommentarer
Postat av: anna

du är underbar maya! <3 tack! :)

2010-02-12 @ 08:42:06
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0