ALLA HJÄRTANS DAG

Idag som alla vet, är det Alla hjärtans dag idag och det är mysigt tycker jag. Visst, den är sååå mycket mysigare ifall man har en pojkvänn eller flckvänn att dela dagen med, men alla har inte sådan tur, haha :)

Idag kommer väll de flesta ge sin partner någonting, ut och käka och mysa och sådär, men ikke jag! Jag kommer nog bra ligga och dega på soffan framför tvn eller om man skulle ta och ringa brudarna lite senare och se ifall de vill göra något, ut och käka kanske? Eller kommer man få besök idag? :)

Som sagt, det är parens dag idag och inte singlarnas dag men va fasen, vi tar det med en nypa sallt, smiler med läpparna och bara är :)

Förresten, är det någon som vill bli min VLENTINE?  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0