Åååååå

Åååå så skönt det ha varit idag! Haft Emelie lite på besök, slappat, handla lite mat, varit på lägenhetsvisning och kollar just nu på film :)

Ang lägenhesvisningen jag var och kollade på idag. Riktit najs lägenhet med ballkong, ljus och helt ny inredning! Jag ska ha den (tror jag) och jag kommer garanterat få den ifall jag nu bestämmer mig för den! Det fanns även en lägenhet brevid den jag var och kollade på fast utan ballkong och lite större så vet inte riktigt vem jag ska ta. Har dock tills på Torsdag nästa vecka att bestämma mig. Några dagar till att ha beslutsångerst, haha :)

Som sagt. Hela lägenhetshuset har blivit renoverat och inflyttningsklart den 1 Mars. Jag kommer dock flytta in där från och med den 1 April. Hoppas hoppas hoppas mina älskade föräldrar kan låna mig lite pengar till depositionen! Den är på ganska mycket pengar :/

Nu ikväll har jag bara kollat på tv/film och snackat på msn! Tror jag ska lägga mig i sängen och kolla på något bra program, om det nu går något bra!

Pusss på er, saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0