-Dikt-till-dej-

Jag ser på dig, fastnar i dina ögon dem är så vackra, dit leende är bländande och gör mig stum, det finns ingen som du, det finns ingen som vet vem du riktigt är, men jag vet en sak om dig, du är en riktig stjärna, en stjärna som lyser glatt åt mig, jag tror jag har blivit förtrollad, jag ler så djupt när jag möter din blick och dit leende, jag vill vara hos dig, dag ut och dag in, vill aldrig släppa taget om dig, du är den jag tkr om, du är den jag håller kärt, jag kommer aldrig att släppa taget om dig... du kan inte säga något för att få mig att släppa dig, jag vill aldrig se dig vända din rygg mot mig, det kommer att krossa mig, jag vill se dig framifrån, varav det gör mig gladare, du är min solstråle, mit allt. Lev med mig, snälla jag ber dig, för då kan du och jag bli två, som EN helt enkelt, jag måste få hålla om dig en natt till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0