Mycket jobb (igt) nu!

Usch vilken jobbedag det har varit idag! Jobbade mellan 07oo-18:20! Imorgon är det Fredag och det ska bli så otroligt skönt med helg. Sen på Måndag och hela nästa vecka blir det jobb!

I helgen ska vi åka pulka ifall vädret blir kvar eller rättare sagt om snön är kvar, tihihi :P

Funderar på att införskaffa mig en Iphone 4 nu. Måste förlänga mitt abonnemang i Januari senast så då passar jag på att ta en ny telefon också, tihihi :P Någon som har en Iphone 4 som vill rekommendera den, haha ?? :)

Finns den både i Svart och vitt?????

Den vita är ju sjuuuukt snygg :P



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag kan säga såhär ,köp inte ne iphone 4 för dem har många tekniska problem för min kompis köpte en och skärmen krånglar och sådant skit me att den ringer av sig själv och medelanden bara skickas utan andledning

2011-03-03 @ 10:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0