ZOO????

Vaknade för en stund sedan med riktigt riktigt ont i huvudet :/ Får ta mig ett alvedson eller något :/

Nu vid klockan 12oo ska jag hämta baby från jobbet! Han ska nämligen till tandläkaren runt 13oo eller avde det var. När han är där inne och får munnen utsliten (hahah, hade nog sett sjukt roligt ut :P), ska jag inom ams och lämna lite papper.

Efter att han är klar eller om jag gör det medans han grejar i munnen, ska vi in till zoo-affären här i stan. ( Om ni går in på hemsidan står det att det är Krstad men det gäller Sbg också) Ska kolla på lite olika saker :) okej da, jag vill ha ett djur :D Passar det? (F-n det kommer se ut som ett zoo här hemma hos oss :O) En liten hamster eller något litet :D Hade varit så roligt, iaf om man har en hona och en hane, mohahahaha! BEBISAR blir det då! Men vi får se. Vi ska först nu åka iväg till kroatien och sen efter det, har vi all möjlighet i världen att köpa något djur, tihihih!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0