Uppe med (tuppen) en Fredag!

God morgon solstrålar!
Ser ut att bli fint väder idag och hoppas det håller i sig hela denna Fredagen!

Idag var det till att lägga sig tidigt för idag gick jag upp tidigt. Var uppe med tuppen :D Ska nämligen snart ivag till Bma och luka :/ I´t sucks, jag vet men vad gör man inte för sin farfar och för pengar, haha :D Jo allt!

Har inte spenderat min tid så mycket vid datan nu på ett par dagar men det är bara för jag har umgåts med min underbara pojkvän som har varit hemma från jobbet. Han har varit lite sjuk! Men nu är han bra igen!

Om endast 3 dagar åker vi till Kroatien och f-n vad jag längtar. Ska bli hur underbart som helst. Värme värme och åter värme :)

Nu ska jag göra mig iordning för att sedan köra. Vi höres

Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0