Slots Pilsner står på kylning!


God morgon alla solstrålar!

Idag eller ja rättaresagt ikväll blir det fest! Har inte orkat köpa någon dricka så jag får nöja mig med Ölen som står i kylskåpet! Funderar på att ta en öl redan nu faktikst för att slippa köra bil senare, haha :D Alltid ett bra knep!

Nej nu ska vi inte vara sådana. Hämtade baby inatt iaf och sjutsade hem några andra också!
Kunde absolut inte somna sen när jag kom hem igen så låg bara där i sängen och tänkte! kollade på klockan 04:30 och hade inte somnat då heller! Konstigt nog när jag låg där och tänkte hörde jag ett par hundar som började skälla :O!

                       


Gick iaf upp vid 09:30 i morse och duschade! Skönt med morgon dusch, det bästa, haha :)!
Har rean hunnit föna det, och platta det! :) (Annars brukar det alltid ta sådan tid, haha :P)

       



   
Bilderna är tagna från goggle.se



Dagen kommer bestå av att:
1, Fixa till håret
2, Käka frukost (som jag aldrig gör annars)
3, Ställa in öl i kylen (eller hade jag redan gjort det?)
4, Ut och gå med vovve
5, Fixa sig inför ikväll

Kommer säkert inte göra något av det jag skrivit här ovan men man kan ju alltid hoppas ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0