Öl Cider Vodka Likör och allt vad det finns!

FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEST! Precis vad det kommer bli ikväll! Har bjudit hem ett par polare som kommer runt 19oo tiden eller senare och jag är inte ens halvklar, haha :D Ska alltid slöa mig, men vad gör det när man inte har någon tid att passa :)

Blir förfest här hemma, sen ner till Hällevik där det är Jazzfestivalen för fulla muggar! Det började redan igår och det var grymt mycket folk redan då så hur kommer det inte bli idag? Smockfullt :)

Baby är just nu och spelar match (på en Fredag, jag vet. Det suger), men kommer hem vid 21oo tiden då de spelat färdigt. Tur spelar dom hemma :D Lycka till min älskling, hoppas du gör något eller några mål ♥

Nu måste jag börja göra mig ordning, har bara hunnit föna håret då jag ska platta det, Wolume mastra det, sminka mig, ta på en festoutfit och lite mer där till innan jag är redo för kvällen!

Hoppas ni får en trevlig Fredagskväll vad ni nu än ska göra!
Pusssss o Kram!

Enjoy your life!


Kommentarer
Postat av: Kim

hahaha, du är ju helt jävulsk på att dricka tösabit! :)

2010-08-16 @ 13:25:05
URL: http://kimljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0