Oj oj oj oj oj

Oj oj oj vad det var trevligt igår :D Festade riktigt rejält och det märks nu, haha :D
De kom iaf vid 20oo tiden igår (1 timme sent) och då började vi korka upp :D Boysen drog ner och kollade när baby spelade match (de vann med 9-1) och vi brudar började dricka här hemma :D

Efter några timmar kom det massa folk, det bara stormade in, haha :P Nej men det var en massa iaf. Vi drog ner till Hällevik men gick inte så bra för mig för jag var alldeless för full :O Yes, hade inte druckit så mycket men det räckte :D Deckade iaf i sängen :D

Vaknade imorse av att Sanna ringer till mig. Slår av och försöker sommna igen men hon ringer igen den jävlen :@, haha :D Svarade och hon ville prata med Tage. Kollade på klockan och den var bara 08:20. Piii usch, hade inte sovit alls mycket men kunde inte somna om igen iaf så gick upp.

Har bara suttit och slöat vid tvn hela dagen tillsammans med min älskling! ♥ Just nu är han iväg med polare och köper mat och dricka tror jag som ska användas ikväll!

Tog dock inga bilder igårkväll men det gjorde mig ingenting alls med tanke på hur full jag var :D

LOVE ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0