Match en Fredagskväll??


Nu sitter jag här igen, haha :D Nej men så illa är det inte! Baby har dratt för en stund sedan för att spela match. Hoppas de vinner :D Lycka till min älskling ♥

Denna Fredagskväll sitter jag här själv i min ensamhet. Har dock vovve och kissarna som umgänge men de vill inte leka med mig, haha :D

Funderar fortfarande på att ändra min design här på bloggen! Har sett en del snygga designers på www.bloggdesign.nu men förstår inte hur man byter bilder! Såg tex en som hade gjort en snygg design men hade satt sig själv uppe på headern och jag vill ju ha mig själv! Så är det ingen som kan hjälpa mig med att byta ut bilderna??? Det är ju en massa koder och skit så det fixar inte jag redigt :)

Nu är klockan sisådär runt 17oo och funderar på om det går någon bra film ikväll på tv! Måste kolla upp det :D

Ni får ha en trevlig Fredagskväll. Jag kommer antagligen skriva fler inlägg men inte just för tillfället!

(Förresten bli gärna medlem på bloggdesign.nu! De har jätte fina designers gratis eller till ett lägre pris för er som inte kan det där med koder och sådant! Som jag tex :P)

Puss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0