Damsugning, moppning och lagning!

Nu har jag varit en duktig flicka, haha :) Har städat, mobbat golvet, lagat en gardin och lagat våran balkongdörr. Var något som hade lossnat, haha :D! Sjukt varm nu efter allt och ska ta mig en dusch snart och sedan sätta mig i soffan och glo tv. Hoppas det finns något bra att glo på annars får jag titta film!

Ska hämta baby när han slutat jobba vid 16oo tiden för han ska iväg och spela match vid 17oo tiden. Vet inte ifall de spelar hemma eller borta men tror det är borta eftersom han ska samlas så tidigt.

Nu blir det duschen!


Kommentarer
Postat av: emma

Som du fixar o donar! Duktigt av dig! :D



Haha, ja det är kul att sy! :D Du får gärna beställa! ;)

2010-08-17 @ 18:45:48
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0