Damsugare!

Tiden bara går och går! Har inte så mycket att säga idag förutom att jag är j-vligt seg och trött. Har även städat fast inte klar redigt ännu. Fick ta paus och blogga lite, hehe :)

Baby jobbar och jag är bara hemma och har det tråk. Vill jobba :/ Men får se när det blir igen!

Snart åker vi även på semester. Ska bli underbart skönt. Har visserligen varit helt underbar sommar med en massa värme och så men nu verkar det som om den värmen inte kommer tillbaka :/ Tråkigt, buuhuuuu!
Så det kommer passa utmärkt att åka iväg till Kroatien och ha de mys.

Kommer bli en kämpig väcka känner jag!

Ha de bra, Pusss


Kommentarer
Postat av: emma

Tack Majsan ;) Ja det är Jannike som fixar o trixar, jag kan inte sånt med koder ;) så det är tur hon hjälper mig :)



Vad härligt att ni ska till kroatien, när ska ni åka? Kraam

2010-08-02 @ 17:45:53
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0