Abrakadabra!

God morgon bitches!

Underbar sovmorgon jag har haft idag! Sjutsade baby till jobbet imorse vid 06:45, sen la jag mig igen när jag kom hem. Somnade inte direkt men sen gjorde jag :) Har sovit så djupt att jag inte hört tele ringa som ligger brevid mig och dessutom drömde jag om Disney Land, hahaha :D Sjuk dröm!

Nu strax ska jag ta och fixa lite frukost, kolla ifall det går något bra pogram på tvn och sedan vet i f-n vad jag ska göra, haha :D Blir väll att söka jobb (eller det kanske jag ska göra nu innan jag gör allt annat?) men då måste jag starta min egen laptop och det har blivit lite knasig på senaste :/ Okej jag kollar vad det finns för jobb nu da innan allt!

Senare idag ska jag inte göra ett skit, haha! Jo vara med min kille och sedan vid 16oo ska vi hem till farmor och farfar och käka middag, gott :) slipper man laga egen mat :) Gratis är alltid gott, som det heter :D

Nästa inlägg kommer en låt som inlägg! Var bara tvungen att lägga upp den, haha :D Varför jag lägger upp den är för att baby började sjunga på den här om dagen, haha :D inte sjunga men han sa värdelös så kom jag och tänka på denna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0