1 Augusti!

Usch vad tiden går fort. Det är redan den 1 Aug idag och det hade jag absolut ingen aning om förrens jag satt mig här vid datan :D

La mig relativt tidigt igår (för att vara Lördag) och baby kom hem vid ca 03oo. Vaknade vid 02oo och undrade vart han blivit hän men han sa att han var påväg hem. Somnade inte om utan var vaken när han och några polare störplade in och skulle käka inna de skulle sova här. Käkade iaf lite chicken nuggerts mitt i natten och sedan la vi oss.

Idag är jag riktigt trött. Segt att det inte är någon sol ute så man kan göra något skojsigt :/ Baby och hans polare sitter just nu och glor på någon film och jag bloggar såklart :D

När jag bloggat klart blir det lite Super Mario spelande tihihi :P

Ha det bra. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0