TJOHOOOO!

Usch vad jag har sovit dåligt inatt i min/mitt "gammla" flicksäng/rum så att såga eller kalla det då jag inte bor hemma längre. Vaknat flera gånger under natten och varit törstig. Vaknade sedan klockan 06oo då jag hörde morsan och farsan prata. Kunde jag somna om efter det? NEJ såklart inte! Låg och snurrade och tänkte en massa i hela 2,5 timme innan jag gick upp och gjorde mig lite frukost klockan 08:15! Papi hade tydligen redan kört till jobbet så var ensam hemma, skönt :)

Idag har jag mycket på G! Nämligen in till Krstad idag igen men denna gången är det för att jag ska köpa en ny tv! Har nämligen ingen uppe i Oslo! Ska inte bli så dyr men några tusenlappar får man ju kasta på en tv :D Måste ju kunna se programen bra, haha :P

Nu ska jag ta och kolla nätet lite till sedan ta och ställa mig i duschen, eller lägga mig i ett bad kasnke, det var längesedan! Ta och göra mig iordning, fixa håret osv och sen när allt det är färdigt ska jag bege mig in till Krstad och kolla ifall det finns någon tv som passar mig :)

Pussspusss på er!

Ikväll blir det att umgås!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0