Länge sedan nu!

Länge sedan jag bloggade nu! Har inte haft tid eller något internet precis! Får ta och skaffa det snart! Kan vara bra då man ska eller rättare sagt MÅSTE söka jobb :)

Kom just hem till mor och far och mötte mami vid dörren då hon skulle iväg till jobbet igen. Annars idag har jag varit med Malin en stund, var inne i Krstad och kollade :) Blev inhandlat ett par skor, svarta! Ville så gärna ha ett par andra skor ocskå men får se ifall de finns uppe i Oslo istället :) Inte lika jobbigt att asa med sig dom hem där man bor :P

När jag åker upp till Oslo igen kommer mami följa med mig! Det ska bli mysigt! Vi kör upp och det ska bli riktigt j-vla skönt. Slipper jag ta den där förbaskade bussen hela tiden , haha :P

Nu ska jag ta och, jag vet inte vad jag ska göra. Har inget internett på min egen data och där har jag mitt CV så kan inte direkt skicka iväg något mejl ang jobbsökande. Så vet inte riktigt! Kanske ska dra hem till mormor och morfar en stund. Det hade de uppskattat och jag längtar efter att få träffa dom! Var ett tagsedan nu!

Måste få tag på någon som kan ha Sindra hos sig över helgen! Någon?

Tjobalow, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0