Kissekotten min!

Nu ska jag köra och lämna min lilla kissekott :) Hon ska nämligen vara på kattpensionat nåra dagar när mamma åker med mig upp till Norge! Stackars katt, men vad ska jag annars lämna henne? Hon kan ju inte vara hemma själv iaf!

Mamma släppte ut henne vid 07oo tiden och jag skrek åt henne att inte släppa ut henne. Bäst hon är inne ifall jag ska iväg och lämna henne! Hon är ute nu iaf och kommer inte in :S! Hon MÅSTE komma in snart för jag har liksom en tid att passa! Får se hur det går med det där!

Blir väll att jag kommer blogga igen när jag har internet och det vet jag inte när jag kommer ha! Får fixa det imorgon!

Puss på er! Kommer sakna er alla!

Puuuuuuuuuuuuuuss på dej! ♥

Kommentarer
Postat av: emma

Naaw lilla sindra :)

2010-04-08 @ 19:20:02
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0