Home sweet home

Äntligen har jag flyttat hem igen till min älskling! Såååå underbart.
sååå j-vla lycklig :D

Malin fyllde med mig till Norge för att hämta hem alla sakerna och ja vi hade j-vligt kul, haha :) Tog viserligen tid och jag orkar inte skriva om allt det här i bloggen. Men iaf, kom hem igår vid 18:30 tiden, packade in sakerna, drog iväg och handlade och sedan hemma igen och tittade på film. Sen somnade jag!

Idag är det valborg och jag har bestämmt mig för att bara vara hemma. Helt slut nu efter denna veckan alltså. Sa till baby att ifall han vill iväg och festa eller ha folk här hemma så får han gärna det med jag ska nog inte festa iaf! Men sedan bestämmde vi oss för att vara ensamma pga att jag har kommit hem och allt nu! Har även packat upp alla mina 1000 miljoner saker idag och baby har såklart hjälpt mig!

GRATTIS Elin Pelin på din 20 årsdag! ♥


Pusssss,se ya :)

Kommentarer
Postat av: sara

välkommen hem ! <3

2010-05-02 @ 21:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0