Vad är det för vind idag?

- Brännvind :P

Hejsan alla :)

Det är ganska så skiftande väder idag :). Ena stunden är det soligt och andra molnigt :S. Men ska ändå försöka ta på mig lite rimliga kläder för att ut och gå en sväng lite senare. Behöver jag , men tanke på mcdonkan igår :P
Efter det får det bli en dusch.

Sitter och funderar över vad jag ska ha på mig ikv. Svåra beslut vi kvinnor har :) Funderar också på om jag ska in till krstad lr inte.
Har ju dock ngt festplagg hemma men grejen den är att jag behöver tunna strumbyxor eftersom jag inte bestämmt mig ännu vad jag ska ha på mig :).
(Gick ner i morsans garderob och tittade men hon hade inte heller några. Attans också :P)
Fast finns ju dock strumpbyxor på Maxi i Bma ifall jag nu skulle behöva ett par i nödfall liksom ;)

Nej, nu ska jag kicka lite i min städade garderob (äntligen städat den här om dagen). Se ifall jag hittar ngt intresant att ha på mig ikv :)


Puss o Kram :)
My friends ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0