Stor städning


Idag har det varit storstädning hemma hos syrran. Tömt deras kök på alla de 1000 grejerna de har och även lagt ner massa annat. Jäkla med grejer de har :P. De flyttar nämligen nu i morgon (torsdag) lr till helgen.

Vi har även varit nere i stan idag en runda och fixat lite grejer och nu ikv ska vi ha grillat. Så jävla gott. Det förtjänar jag eftersom jag hjälpt syrran rätt mkt idag :)

Senare ikv vet jag inte vad som händer. Blir väll till att slappa och titta på tv lr ngt. I morgon blir det tidig morgon för mig eftersom jag ska cykla med Carl till dagis igen. Syrran har nämligen varit ledig idag och likaså Daniel och Carl givetvis från dagis.


Vad händer i morgon? - Ingen anning!


Puss o Kram, se ya :)
My friends ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0