Sindra!


Jag kom hem igår efter att varit ute och gått i 1 timme. Var hemma vid halv 9. Missade dock halva Idol :)
Gick och duschade och när jag kom ut var inte Sindra inne :( Morsan hade släppt ut henne.

Tiden gick och klockan började bli 11, men ingen misse :( Väntade till 12-1-2 sen till slut somnade jag.
Hade dock Altandörren öppen ifall hon skulle komma under natten. Men icke då :'( Min älskade katt. Tänk om hon har blivit överkörd, lr blivit instängd ngnstans :( Vill inte förlora henne :'(

Jag vaknade nu vid 10 tiden. Gick ut och ropade och då sitter älskade katten högt uppe i ett träd och kommer inte ner :0. Fatta om jag var skräckslagen :( Jag hämtade stegen och tog ner henne och nu snart ska
jag koka fisk till henne :) Ge henne allt. Jag älskar dej Sindra ♥

   

♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0