Ont i munnen :/


Ja jag har så förbannat ont i munnen när jag tuggar och äter överhuvudtaget :/ Varit nytt hos morsan (hon är tandhugenist för de som inte vet) Hon och hennes Kollega kollade munnen på mig och jag har väldigt irreterat tandkött :/ Sen lagade jag en tand för inte så länge sedan (min första tack och lov) :) så det är väll också det som spökar i munnen :/

Förvånadsvärt så cyklade jag ner :) Men tar dock inte mer än 5 min :) Maya Har börjat nytt liv med att börja träna och röra sig. Jag måste. Ska ut och gå en BIG runda idag i Bma. Tar väll ca 1.5 timme. Rasta fettet :)


Idag tror jag att jag ska laga pannkakor, antingen nu tills morsan har lunch vid kvart över 12 lr så gör jag nog det som middag ikv, om vi nu har alla ingridienser hemma :O. I Love PANCACES :)

Receptet nedan följde jag och syrran fast vi dubblade dock ingridienserna, men fy fan vad goda de blev alltså. Inte ens ngt socker med :P Ni bör pröva det :)

Pannkakssmet ca 10 st
2.5 dl vetemjöl
0.5 tsk salt
1 mak vaniljsocker
6 dl mjölk
3 st ägg
                                    






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0