Ny dag, nya krafter


Just det. Ny dag, nya krafter!

Har legat i sängen tills klockan blev halv 12 idag då syrran ringde och väckte mig :) Fast jag var vaken men ändå inte. Skumt :) Sen ringde mat brat och ville prata lite. Sen hade jag fått typ 3 sms också. Värst vad man var poppis på morgonen :)

Fick sms från syrran där det stod:
- God morgon hur är det där hemma? Har m hört av sig mer till dig.

Från anna:
- Tjena vad händer idag? Jag ska sova lite till men sen kanske vi kan träffas en runda..Puss

Hemlig:
God morgon god morgon hör alla fåglar sjunga god morgon ;) thihi


Annars idag har jag städat lite, med tanke på att morsan kommer hem som har varit i Rom sedan i Torsdsags och även har jag skrivit ett personligtbrev och även fixat inlogg på Manpower.se
Senare idag ska jag även släpa ut mitt arsle för att gå en runda runt Bma. Behövs eftersom jag käkade godis igår :)


Puss o Kram
Livet leker?

Jag bjuder även på en bild
Höstlöv
Hösten har kommit!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0